 |
EUROPEJSKI CERTYFIKAT UMIEJĘTNOŚCI KOMPUTEROWYCH ECDL
|
|
 |
|
| |
| Certyfikat Umiejętności Komputerowych zaświadcza, że jego posiadacz potrafi prawidłowo realizować przy pomocy mikrokomputera podstawowe zadania, takie jak: edycja tekstów, wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego czy też sieci komputerowej. Kontrola tych umiejętności jest realizowana jako 7. egzaminów, w tym 1 teoretyczny i 6 praktycznych. Egzaminy pokrywają następujące obszary zastosowań mikrokomputerów i technologii informatycznej: 1. Podstawy technik informatycznych 2. Użytkowanie komputerów 3. Przetwarzanie tekstów 4. Arkusze kalkulacyjne 5. Bazy danych 6. Grafika menedżerska i prezentacyjna 7. Usługi w sieciach informatycznych
Egzaminy te sprawdzają podstawowe umiejętności, potrzebne zarówno w pracy zawodowej jak i coraz częściej w życiu codziennym każdego obywatela Europy. Idea Certyfikatu Umiejętności Komputerowych wyszła na przeciw wymaganiom pracodawców. Jest bowiem jednolitym i obiektywnym miernikiem umiejętności zatrudnionych bądź też zatrudnianych pracowników. Miernik ten jest niezależny od miejsca zdobycia umiejętności, od ukończonych kursów czy też wykształcenia. Pracodawca, zatrudniając posiadacza Certyfikatu Umiejętności Komputerowych, ma pewność, że jego pracownik będzie efektywnie wykorzystywał możliwości jakie niesie sobą technologia informatyczna.
|
|
|
|
 |

|
|
 |
Uczestnicy kursu ECDL w naszej szkole
|
|
 |

Kudełka Julia  Lisek Ilona 
Lisek Julia  Klemka Joanna 
Jarnut Klaudia  Ślotała Mateusz 
Mroczkiewicz Kacper 
Pilc Mateusz 
Patryk Nawrocki  Stachowiak Dominik |
|
|
|
 |

|
|
 |
|
 |
W dniu 29 czerwca br. przeprowadzony został w naszej szkole egzamin z I modułu kursu ECDL - Podstawowe idee technologii informacyjnych.W egzaminie udział wzięli wszyscy uczniowie, którzy od lutego uczęszczali na zajęcia:Jarnut Klaudia,Klemka Joanna, Kudełka Julia, Lisek Ilona, Lisek Julia, Mroczkiewicz Kacper, Nawrocki Patryk, Pilc Mateusz, Stachowiak Dominik i Ślotała Mateusz. Wyniki egzaminu dla wszystkich zdających okazały się pomyślne. |
|
|
|
|
|
 |

|
| | |
|